Om het betalen zo makkelijk mogelijk te maken, kunt u op 9 veilige en gebruiksvriendelijke manieren betalen:
Na het plaatsen van uw bestelling wordt u doorgestuurd naar onze veilige betaalomgeving. Als u, na afronding van de betaling, terugkeert naar onze website, ontvang je automatisch een orderbevestiging op het door uw opgegeven e-mailadres. Dan weet u direct dat uw bestelling goed is doorgekomen én wanneer u uw bestelling kunt verwachten.
Wilt u liever op rekening betalen? Dat is geen probleem: stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice met uw bedrijfsgegevens. We doen ons best om uw aanvraag binnen 1 werkdag te verwerken. Wanneer we uw aanvraag hebben verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail.
Goed om te weten: al uw gegevens worden via een beveiligde SSL verbinding (Secure Connection) verstuurd. De beveiligde verbinding herkent u gemakkelijk aan het SSL-slotje in de webbrowser. Met de SSL (Secure Socket Layer) verbinding beveiligen wij uw persoonlijke gegevens. Zo is misbruik van uw gegevens door derden zo klein mogelijk. Overal waar u op Ecotone je gegevens invoert, gebruiken we deze SSL-verbinding.
Het kan bij uitzondering voorkomen dat de iDEAL verbinding niet beschikbaar is. Of er is een storing bij de bank, of een verbindingsprobleem bij de creditcardmaatschappij. Soms komt dit door onderhoud aan de betalingswebsite of een tijdelijke storing. Probeer uw bestelling op een later moment te plaatsen. Lukt het op een ander tijdstip nog niet om de betaling af te ronden? Meld dit dan even aan onze klantenservice (0800-4200300). We helpen u graag verder.